A K&H nyírbátori ügyfélpontját felújítják, amelynek köszönhetően június 9-től már a megváltozott igényekhez és a bank digitális törekvéseihez sokkal inkább illő, megújult környezetben fogadják az ügyfeleket. 

Az ügyfélponton a bank innovatív, digitális szolgáltatásai is megismerhetők lesznek a munkatársak megszokott, szakértő támogatása mellett.

A felújítási munkálatok június 4-én, pénteken kezdődnek, és három munkanapot vesz igénybe. Az ügyfélpont a felső szinten ezen idő alatt változatlanul üzemel. Tehát a rekonstrukció időtartama alatt is várják az ügyfeleket. Az átalakítást követően június 9-től, jövő hét szerdától már a megújult környezetben fogadják az ügyfeleket.

Az eddigi ügyféltéri bútorokat, szekrényeket, tanácsadói pultrendszert a K&H bank Nyírbátor Város Önkormányzatán keresztül a Nyírbátori Városfejlesztő és Működtető Kft.-nek ajánlotta fel, melyek egy ügyfélszolgálati iroda berendezéséhez jelentenek nagy segítséget. Az adományozásban, hogy a felajánlott bútorok a legjobb helyre kerüljenek, Máté Antal polgármester közreműködött. A nyírbátori K&H ügyfélpont ezzel a kezdeményezéssel szeretné kifejezni, hogy az önkormányzattal együttműködve, a banki szolgáltatásokon túl is aktív részese a helyi közösségnek.